Phản hồi của sinh viên Đại học Huế về sử dụng Zoom trong giờ học tiếng Anh cấp độ A2 không chuyên

  • Tôn nữ Hoàng Minh Tâm
  • Phạm Trần Thuỳ Anh
Từ khóa: Zoom, videoconferencing, non-English majors, synchronous learning

Tóm tắt

This study was conducted to explore non-English majored students’ feedback on the use of Zoom in A2 level classroom at Hue University, University of Foreign Languages and International Studies. 42 non-English majors participated in the study. The data were collected through two main instruments: questionnaire and interview. The study’s findings indicate that there are five main advantages and two main difficulties that students faced in using Zoom in A2 level classroom. Based on the findings of this study, some implications were suggested to improve the effectiveness of synchronous English online learning through Zoom application for A2 level non-English majored students.

Tác giả

Tôn nữ Hoàng Minh Tâm

Trường Đại học Ngoại ngữ, Đại Học Huế

Phạm Trần Thuỳ Anh

Trường Đại học Ngoại ngữ, Đại Học Huế

điểm /   đánh giá
Phát hành ngày
2024-01-29
Chuyên mục
NGHIÊN CỨU ỨNG DỤNG