Thực trạng quản lý phát triển chương trình giáo dục nhà trường dựa trên Chương trình Giáo dục phổ thông 2018 theo tiếp cận tiềm năng học sinh tại trường tiểu học Capitole

  • Nguyễn Thị Hậu
  • Nguyễn Trung Kiên
Từ khóa: Current situation, management, access

Tóm tắt

This research article will delve into “The Current Status of School Education Program Development Management based on the 2018 Education Program according to the Approach to individual student potential at Capitole Primary School”. We will get a real-life picture of how Capitole Elementary School has incorporated individual potential into its educational program management process. Thereby, we will better understand the achievements that have been achieved, as well as the challenges being faced and the future development direction that the school is facing in implementing this method.

Tác giả

Nguyễn Thị Hậu

Trường Đại học Giáo dục, Đại học Quốc gia Hà Nội

Nguyễn Trung Kiên

Trường Đại học Giáo dục, Đại học Quốc gia Hà Nội

điểm /   đánh giá
Phát hành ngày
2023-12-30
Chuyên mục
QUẢN LÝ GIÁO DỤC