Sử dụng hoạt động ‘Hợp tác đồng cấp’ nhằm phát triển kỹ năng viết cho sinh viên không chuyên tiếng Anh tại Trường Đại học Văn hóa Hà Nội

  • Nguyễn Thanh Tâm
Từ khóa: Peer-collaboration, writing skill, English non-major students

Tóm tắt

This study investigates the use of peer-collaboration to develop the writing skill for English non-major students. A mixed-method approach with the instruments including questionnaires, observations and interviews is employed to ensure the reliability and validity of the study. The results of the study show that the benefits of collaboration in writing lessons for students outweigh the drawbacks of using them. From the research results, some suggestions are given to use the collaboration more effectively.

Tác giả

Nguyễn Thanh Tâm

ThS. Trường Đại học Văn hóa Hà Nội

điểm /   đánh giá
Phát hành ngày
2024-04-19
Chuyên mục
NGHIÊN CỨU ỨNG DỤNG