Quản lý hoạt động phối hợp giữa gia đình và nhà trường trong chăm sóc, giáo dục trẻ tại các trường mầm non (Nghiên cứu trường hợp tại tỉnh Cao Bằng, Việt Nam)

  • Mã Thị Hồng
  • Nguyễn Đỗ Hồng Nhung
Từ khóa: Cooperative management; family and school; care and education; children in preschool institutions

Tóm tắt

The majority of administrators and teachers at preschools in Cao Bang City, Vietnam are quite aware of and have a certain interest in the coordination between the school and the family in child care and education. However, there is still a part of administrators and teachers who are not fully aware of this activity, there is still confusion, a few are confused and even disagree with the necessity of this activity. It is necessary to build a system of cooperative activities between schools and families in child care and education; change the perception of staff, teachers, and staff at preschools.

Tác giả

Mã Thị Hồng

Giáo viên. Trường Mầm non 3-10, TP Cao Bằng

Nguyễn Đỗ Hồng Nhung

TS. Trường ĐH Sư phạm, ĐH Thái Nguyên

điểm /   đánh giá
Phát hành ngày
2023-12-04
Chuyên mục
QUẢN LÝ GIÁO DỤC