Vai trò của xây dựng bộ công cụ kiểm tra, đánh giá kết quả học tập của người học các học phần Tâm lý – Giáo dục chuyên ngành Giáo dục mầm non trình độ cao đẳng theo tiếp cận năng lực.

  • Phí Thị Thu Huyền
Từ khóa: Building the toolkit, assessment, academic outcomes, capacity approach

Tóm tắt

Building a set of tools to assess the academic outcomes of students learning subjects of psychology-education modules specialized in preschool education at college degree following capacity approach plays an important role in testing and evaluating student’s academic outcomes in a quantitative, accurate, and objective manner. Both teachers and students are involved in the assessment process; the assessment of students’ academic outcomes meets the requirements of future jobs, positions and the objectives, the standard output according to the capacity development requirements.

Tác giả

Phí Thị Thu Huyền

ThS. GVC. Trường CĐSP Trung ương Nha Trang, Khánh Hòa

điểm /   đánh giá
Phát hành ngày
2023-11-16
Chuyên mục
NGHIÊN CỨU ỨNG DỤNG