Bỏ qua nội dung chính
Chuyển đến menu điều hướng chính
Bỏ qua phần chân trang
Trang chủ
Giới thiệu
Hướng dẫn sử dụng
Liên hệ
Tạp chí Kinh tế & Kinh doanh
Trang chủ
Hiện hành
Số cũ
Giới thiệu
Giới thiệu về Tạp chí
Nộp bài
Cam kết bảo mật
Liên hệ
Search
Search
Trang Chủ
/
Số cũ
/
Tập. 2 Số. 4 (2022): Tạp chí Kinh tế và Kinh doanh
Tập. 2 Số. 4 (2022): Tạp chí Kinh tế và Kinh doanh
Phát hành ngày:
2023-01-05
Original Articles
Underpricing or Overvaluation? Theoretical Review of Initial Public Offering Phenomenon
Adi Kurniawan Yusup
1
PDF
Loan Loss Provisioning and Efficiency: A Study of Frontier Market Banks
Wil Martens
11
PDF
Is Population Growth a Requisite for National Economic Growth? A Revisit of the Debate Using Panel Data Analysis
Osobase, A. O.
30
PDF
The Nexus between External Debt and Growth Convergence: Evidence from Asian Countries
Le Hong Thai
45
PDF
The Effects of Intellectual Capital on Firms’ Sustainable Growth: A Systematic Review and Future Research Agenda
Pham Thi Ngoc Suong
58
PDF
Negative Customer Engagement Behavior Intention in Higher Education Under the Lens of Theory of Planned Behavior: A Structural Equation Model
Pham Thi Kim Thanh
69
PDF
Factors Affecting Gen Z Customers’ Satisfaction with Sales Promotions of Vietnam E-Commerce Platforms
Dao Cam Thuy
83
PDF
Impact of Financial Literacy on Vietnamese Students’ Spending Management
Khuc The Anh
95
PDF
The Role of Non-Credit Service in Bank Performance: Empirical Evidence in Vietnam
Do Nguyen Nguyet Minh
103
PDF
Impact of Innovation in Sensory Marketing on Local Brand Image, Satisfaction and Return Intention of Tourist to Ha Giang Destination
Le Thi Tu Anh
115
Đăng ký
Đăng nhập
Search
Search
Ngôn ngữ
Vietnamese
English
Thông tin
Dành cho độc giả
Dành cho tác giả
Dành cho thủ thư
Trang chủ
Giới thiệu
Hướng dẫn sử dụng
Liên hệ
Back To Top