Bỏ qua nội dung chính
Chuyển đến menu điều hướng chính
Bỏ qua phần chân trang
Trang chủ
Giới thiệu
Hướng dẫn sử dụng
Liên hệ
Ho Chi Minh City Open University Journal of Science: Social Sciences
Trang chủ
Hiện hành
Số cũ
Giới thiệu
Giới thiệu về Tạp chí
Nộp bài
Cam kết bảo mật
Search
Search
Trang Chủ
/
Số cũ
/
14(1)2024
14(1)2024
Phát hành ngày:
2025-01-03
Bài viết
Appraisal of the technology and livelihood education-information and communication technology in the new normal
Noel Niño Valle, Lislee Valle
3-11
PDF (English)
Difficulties in the work-from-home setting, coping mechanisms and work performance among elementary teachers in Subic district
Ivy Casupanan, Jeffrey Reyes
12-24
PDF (English)
Internal and external job stress of high school teachers in a private institution
Eduardo Estobio Lleve, Leomarich Fortugaliza Casinillo, Analita Abella Salabao
25-38
PDF (English)
Exploring youth’s satisfaction with Bicol Police Programs and activities in the Philippines
Ryan V. Dio, Mark William I. Lanuza, Errol G. de Castro
39-51
PDF (English)
Unveiling the link between organizational commitment, professional self-esteem, and work engagement of Filipino faculty members in state universities and colleges
Karen A. Manaig, Lerma P. Buenvinida, Alberto D. Yazon, Ruel T. Bonganciso
52-70
PDF (English)
Perceived challenges among campus press at the height of the pandemic
Rowanne Marie Mangompit, Junas Flores, Cristie Ann Jaca
71-84
PDF (English)
Cognatic portrait of the indigenous languages of Tabuk City, Kalinga, Philippines
Abigail Quimosing-Ocay
85-103
PDF (English)
Narratives of “coming out” among self-confessed members of the Filipino LGBTQ community
Peachy Gilledo Domingo, Crismar Mabalay Escobido
104-117
PDF (English)
Enhancing face-to-face evaluation using alternative optical mark recognition: A case study from the University of Cabuyao’s college of education
Ronnel Pumares Cuerdo, Lyra Xyza Llagas Sinfuego
118-132
PDF (English)
Đăng ký
Đăng nhập
Search
Search
Ngôn ngữ
Vietnamese
English
Thông tin
Dành cho độc giả
Dành cho tác giả
Dành cho thủ thư
Trang chủ
Giới thiệu
Hướng dẫn sử dụng
Liên hệ
Back To Top