Bỏ qua nội dung chính
Chuyển đến menu điều hướng chính
Bỏ qua phần chân trang
Trang chủ
Giới thiệu
Hướng dẫn sử dụng
Liên hệ
Ho Chi Minh City Open University Journal of Science: Social Sciences
Trang chủ
Hiện hành
Số cũ
Giới thiệu
Giới thiệu về Tạp chí
Nộp bài
Cam kết bảo mật
Search
Search
Số mới ra
14(2)2024
Phát hành ngày:
2024-05-28
Bài viết
Work readiness of graduates in the digital age: A literature review
Loan Thi To Pham
120-128
PDF (English)
Unleashing the inners strengths of University entrants
Mary Jane Babalcon Cinco, Cynthia Cananua Honrales
105-119
PDF (English)
The effect of flipped classroom model on learner autonomy from non-English majored students’ perspectives
Quynh Vu Nhat Tran, Quy Thi Kim Tran
94-104
PDF (English)
Improving English proficiency in Southern Thailand’s public junior high schools using local video resources
Thitiphong Ketamon, Hakim Sudinpreeda
78-90
PDF (English)
Effects perceived by Vietnamese B1 EFL students of extensive reading on intercultural competence
Van Thi Ngoc Nguyen, Nam Thi Phuong Nguyen
68-77
PDF (English)
Home and school gardening: Practices, attitudes, and beliefs of pre-service teachers
Ruel T. Bonganciso
49-67
PDF (English)
Understanding students’ strategies underlying knowledge cultivation in oral language teaching
Linh Phuong Nguyen, Duyen Thi My Huynh
35-48
PDF (English)
Understanding student dropout risk: A qualitative study
Eusebio Aguitong Bilar Jr., Ma. Cristilina Aradillos Montañez
18-34
PDF (English)
Senior high school program implementation in Cebu, Philippines: The teachers’ perspectives
Rex T. Argate, Judy Ann O. Ferrater-Gimena, Renato S. Sagayno, Moma D. Ortega, Rithsun J. Mamacos, Aurora C. Miro, Chuchi S. Montenegro, Fe R. Janiola, Gino G. Sumalinog
3-17
PDF (English)
Xem tất cả
Đăng ký
Đăng nhập
Search
Search
Ngôn ngữ
Vietnamese
English
Thông tin
Dành cho độc giả
Dành cho tác giả
Dành cho thủ thư
Trang chủ
Giới thiệu
Hướng dẫn sử dụng
Liên hệ
Back To Top