Bỏ qua nội dung chính
Chuyển đến menu điều hướng chính
Bỏ qua phần chân trang
Trang chủ
Giới thiệu
Hướng dẫn sử dụng
Liên hệ
Ho Chi Minh City Open University Journal of Science: Social Sciences
Trang chủ
Hiện hành
Số cũ
Giới thiệu
Giới thiệu về Tạp chí
Nộp bài
Cam kết bảo mật
Search
Search
Trang Chủ
/
Số cũ
/
13(2)2023
13(2)2023
Phát hành ngày:
2024-02-27
Bài viết
Curriculum theory and practice: A comparative literature review
Frank Angelo Pacala
3-13
PDF (English)
e-Work Self-Efficacy digital competence and work engagement of teachers in public secondary schools from two provinces in the Philippines
Mario R. Briones, Karen Ang Manaig, Ruel T. Bonganciso, John Frederick B. Tesoro, Chester Alexis C. Buama, Michelle B. Sarmiento, Sherwin B. Sapin
14-36
PDF (English)
Vietnamese EFL secondary teachers’ translanguaging use and their perceptions
Pham Trung Kien, Vu Thi Hong Van
37-54
PDF (English)
Exploring parent’s role, involvement and challenges in the most critical stage of their children’s development
Joemar T. Miñoza, Mayeth S. Elloran
55-66
PDF (English)
Extramural English and Vietnamese EFL primary school students’ listening and reading proficiency in Vietnam
Dang Thi Thi, Le Van Thinh
67-84
PDF (English)
A cross-cultural study of giving and responding to some compliments in English and in Vietnamese
Huynh Thi Dieu Trang
85-96
PDF (English)
The freshmen’s attitudes toward using videos in reading class
Ngo Nhat Phuong Quynh, Tran Thanh Phuong
97-110
PDF (English)
The use of metadiscourse markers in applied linguistics research proposals written by Vietnamese MA students
Dang Ngoc Cat Tien
111-124
PDF (English)
Covid-19 semantics of the selected social media posts affecting the lives of Filipinos
Rowanne Marie Mangompit, Edwin Pilapil, Allan Marinas, Christian Ray Licen, Aida Verga Un
125-135
PDF (English)
Development and validation of conceptual test instrument in Physics: A synthesis
Mary Allein Antoenette C. Bug-os
136-142
PDF (English)
Đăng ký
Đăng nhập
Search
Search
Ngôn ngữ
Vietnamese
English
Thông tin
Dành cho độc giả
Dành cho tác giả
Dành cho thủ thư
Trang chủ
Giới thiệu
Hướng dẫn sử dụng
Liên hệ
Back To Top